dimarts, 28 d’agost de 2007

Rematem l'agost

Nit de dissabte: hem quedat amb tota una colla, rematem l'agost, què us sembla?, per sortir a estripar una mica. Aquest cop hem caigut cap al sud, cap al Garraf. L'inici de la vetllada és prou decebedor: no trobem enlloc amb cap whisky o rom que no siguin garrafes de les grosses i, de moment, anem tirant de birra. Refresca però em fa venir una pixera... A sobre, els i les altres han anat pillant, més o menys tots, i em veig a venir que avui no deu ser el meu dia, que passaré una nit més eixuta que l'òstia. En contra de la meva voluntat, acabem en una disco platgera: a mig quilòmetre de distància ja se sent el bumbum de la presumpta música que hi punxen.
Hi entro l'últim, decidit a pillar una bona trumfa: a falta d'altra cosa... De manera que m'atanso directament a la barra i demano una birra més, i van... Entre el soroll (vull dir la música) que m'atabala i els efectes diürètics del mam, no passen ni deu minuts que he de buscar els lavabos que, curiosament, són buits. Ja me l'estic espolsant que m'adono que algú més ha entrat darrera meu i s'està rentant les mans: quan aquelles mans ensabonades em prenen la cigala, l'espant em fa fer un bot. Qui collons...
Em giro sobtadament: és una dona i no sé si respirar tranquil o acabar de cagar-me les calces de l'ensurt. Morena, de cara grossa però agradable, es fot a riure i m'etziba no voldràs pas que me la mengi amb el pixat regalimant, no? i m'estira cap a les piques per esbandir-me-la. Més tranquil, amollo una riallada i, ara sí, me la miro de dalt a baix: no està gens malament, tot i que un pèl massa musculada per al meu gust: aquí hi ha moltes hores de gimnàs, ja us ho puc assegurar! Total que, fet i fet, ens tanquem en un cubicle, m'abaixa la roba del tot i es posa a fer feina. No té pressa i s'hi entretén la mar d'estona: s'ha despullat de dalt i complementa la tasca fent-me una cubana amb aquells pits durs de mugrons trempats.
Al cap d'uns instants, a mi ja em ve de gust una altra cosa i li ho dic. Se'm queda mirant i em diu cony, tio, que és que tinc la regla! i jo que li responc que a mi tant me fa, s'ho repensa, agafa la bossa, remena i en treu un tub de lubricant: folla'm el cul, vale?,

em diu mentre ja s'està abaixant pantalons i tanga tot a l'hora! S'ajup tot recolzant-se a la paret i jo m'hi amorro i començo a lepar-li l'ullera i ella comença a gemegar. Quan ja la té ben remullada, m'humitejo un dit a la boca i li endinso a poc a poc, després un altre dit encara. El pas és ben estret i entenc el perquè del lubricant de manera que me n'unto els dits i segueixo fent, amb tres dits ja, fins que dilata suficient: ella ja no gemega, deixa anar petits crits, panteixa, que ja em vé, cabró! i s'escorre.

Sense deixar que reposi, em calço un condó a l'eina que està ben grossa i tibant i la prenc d'una revolada: canviant de nou de registre, ara brama com una mala cosa. Tira els cos enrere, fent força amb els braços a la paret i apretant les seves natges contra el meu ventre. Enceto un vaivé lent per acabar d'eixamplar el forat i, a mida que el moviment es fa més fàcil i fluïd, n'augmento el ritme, empenyent ara sí ara també, fins el fons. Li passo les mans per sota i li engrapo els pits ferms que pugen i baixen amb la seva respiració sincopada i els estiro cap a mi a cada embranzida: quan crida ja hi torno, ja hi torno!, no em puc aguantar més, em deixo anar també i els nostres udols ho omplen tot.

Esgotats, caravermells, ens deixem caure al terra mentre sentim uns aplaudiments que vénen de fora: redéu, ni ens havíem adonat que havia entrat algú!

Foto descarregada de sexofree.org

9 comentaris:

nora ha dit...

Carai, carai, on dius que és aquesta disco? Si hi anés avui, t'hi trobaria? mmmmmm

estripanits ha dit...

nora:

Avui no serà fàcil... però si vols quedar a una altra banda... envia'm un mail i en parlem ;)

striper ha dit...

Busco el email per posible proposta divendres pero no el trobo en tot cas el meu striper07@gmail.com

striper ha dit...

Ostre a mi em semblava que havia dejat un altre comentari i ara no el veic i ni una birra ni una.

Jo Mateixa ha dit...

Nen quins caps de setmana que passes, com diria L'Avi del Bloc, redeu, redeu, redeu!!!!!!! :-P

Petons!!!!!

estripanits ha dit...

Ei, striper, ara t'envio un mail, que fins ara he estat amb l'ordinata esconyat!

jo (o tu) mateixa:
i això quasi sense voler, hehehehe

Jo Mateixa ha dit...

Escoltat bitxu, ja has vist que t'he deixat feina a casa meva??? :-S

Boira ha dit...

Oh! És la primera vegada que passo per casa teva i ja m'has acalorat! :$

;)

estripanits ha dit...

boira: m'alegra que t'acaloris, hehehe