dijous, 15 de novembre del 2007

Quaranta-set!

La puta feina dels pebrots m'ha bloquejat, com ja haureu pogut comprovar, més dies dels que haguera volgut. Tot túnel té un final i, si tot va com ha d'anar, a partir de la setmana entrant tot s'anirà calmant.
Mentrestant, em plau d'allò més celebrar aquest post, el número 47. I és que ja us he dit en alguna ocasió que no m'agrada fer les celebracions amb xifres rodones.
I mira, per tal de fer una bona celebració, he decidit de regalar-me i regalar-vos un pastisset. Bon profit!

10 comentaris:

rosa ha dit...

ja tens 47 anys, doncs felicitats!!!!
ja em pensava que t'havien llogat per fer de "guardaespatlles" d'alguna donasex.
Pasaràs per casa? si t'hi pases porta la cinta mètrica.

Terra ha dit...

Paciència amb la feina....
I felicitats pels 47 posts!

Jo Mateixa ha dit...

Moltes feliciatssssssss i molta paciència nen, que em sembla que anem tots una mica estresats, oi???

Petonassos!!!!!!

Striper ha dit...

que cumplas ah escribas muchos mas. tachin tachin.
Abraçada.

Anònim ha dit...

Llàstima... pensava que eren anys i m'anaven d'allò més bé hahahaha. Felicitats, estripanits!

estripanits ha dit...

Rosa:
Que són 47 posts!

Terra:
Gràaaaaaacies!

Jo (o tu) mateixa:
Estressats? Tinc unes ganes que s'acabai l'any...

Striper:
Una abraçada també per a tu!

Anònim(a):
Ara no t'entenc...

Boira ha dit...

Felicitaaats!! Està bé això de celebrar en xifres inesperades! jeje

estripanits ha dit...

boira:
En això, com en el sexe, com en tantes altres coses, l'estripanits és diferent! ;)

robelfu ha dit...

moltes felicitats.
i gracies pel pastís m'enduc un trosset.
un peto.

estripanits ha dit...

robelfu:
Bon profit!