dilluns, 25 d’agost del 2008

Cinc mil

No tinc ni punyetera idea de si són moltes o poques i de debò que tant me fot, però m'adono ara que el bloc de l'Estripanits ja ha rebut cinc mil visites. Que guai, no? Importa, això? Gens ni mica! Eren prescindibles tots els meus posts? A ben segur que sí! S'acabaria el món si deixés d'escriure i enviés el bloc a la quinta forca? Segurament que no!
Ei, i que tan m'és, eh? Que si jo escric és perquè m'ho passo de puta mare fent-ho i, això desitjo, vosaltres gaudiu ni que sigui una miqueta en llegir-me, que tampoc no espero que tingueu orgasmes múltiples cada cop que us n'explico una de les que faig. Resumint: que m'ho passo pipa amb el bloc i això mateix espero de vosaltres.
Ah... i que moltes gràcies, eh?, que sense vosaltres això no tindria ni cap ni peus! I per celebrar-ho, reitero un regalet que ja us vaig fer fa uns mesos:

12 comentaris:

Rita ha dit...

I tant que serveixen! M'ho passo bé llegint-te, celebro l'optimisme que sempre desprens i, francament, si ara desapareguessis, què vols que et digui, et trobaria a faltar.
Felicitats per les 5.000 visites!
Uns petons!!!

Striper ha dit...

Felicitats per las 5000, en anem veient i gracies`per el regalet.

estripanits ha dit...

rita:
Això sí... d'optimisme que no en falti, que prou cardat (en l'altre sentit, eh?) que ja està el món.

Petons per a tu també... i alguna llepadeta si et ve de gust! ;)

striper:
De res, nen, i pren-t'ho amb calma, que els retorns a la feina sempre són fotuts! Per cert... tenim unes birres pendents!

Joana ha dit...

Home és clar que fa il.lusió. Si escrius i t'ho passes bé i ens ho fas passar bé....Què més vols?
Apa! 5.000 més ;)

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Moltes felicitats pels 5.000, o per les 5.000, no sé.
La veu també és la teva?

Lucrècia de Borja ha dit...

Enhorabona, estripanits!!!

Eixa és la qüestió: passar-se-ho bé, però si a més ens ho fas passar bé... doncs millor que millor.

ciber-besets amb molt de glamour

estripanits ha dit...

joana, menta, lucrècia:
Gràcies a vosaltres també!

Anònim ha dit...

Clar que sí! El bloc és per a què tu t'ho passis bé! Si no, quina gràcia té!
Felicitats per les 5.000 visites i espero que en siguin 5.000 més, que això voldrà dir que continues per aquí tan genial com sempre! :)

estripanits ha dit...

núr:

Més i més gràcies! Òsties, al final em fareu posar vermell!

Guspira ha dit...

Moltes felicitats "sòcio"! Ho fas de meravella!
Petonets!

estripanits ha dit...

guspira:
Gràcies "sòcia"!