dimecres, 15 d’abril del 2009

Més temes de debat

A l'anterior post plantejava uns temes de debat a fi i efecte que hi deixéssiu les vostres opinions. Les respostes ha estat ben variades, tal com m'esperava. El que m'ha sorprès, però, ha estat que els comentaris me'ls heu deixat gent "no habitual" del bloc... quines coses, oi? Una d'elles, la Maria, hi va deixar una queixa que, per descomptat, també era esperada: "I les noies quan podrem opinar en una enquesta sobre homes? Per què n'hi ha tants de diferents...l'home és tan sensual. Vinga anima't a fer-ne una!" Com que, ho he de reconèixer, sóc ben poc expert en la matèria, li vaig demanar la seva col·laboració per tal de fer aquest post. Així doncs, heus ací els següents temes de debat:
1) Com us agraden els homes, amb el pit pelut o sense pèl?
.
2) I les famoses panxetes en forma de xocolata, us agraden?
.
3) Quin gust ha de tenir un penis?
.
4) Us agraden els homes als que se'ls marca la pelvis?
.
Per descomptat, la Maria ja ha avançat les seves respostes, que podeu veure seguint aquest enllaç.

5 comentaris:

maria ha dit...

Ostres!Ho sento potser no m´hauries d´haver fet cas.
A la gent li costa contestar...
Ara mateix et cantaria aquella cançó que l'Albert Pla ha dedicat al Barça, que diu: Ho sento molt, ho sento molt, ho sento molt.
(La sequia).

No és aquesta la del Barça però és la versió original:
http://www.youtube.com/watch?v=DbTJb0ImvCc&feature=PlayList&p=4EC760B4EE2034C0&playnext=1&playnext_from=PL&index=11

Lucrècia de Borja ha dit...

1)M'agraden amb pèl, no dels que semblen una catifa amb potes, però que no estiguen pelats. Una cosa que estiga bé...

2)si el tio està fort i té els abdominals marcadets... no li faré ascos, però em fixe més en els de panxeta, per agafar-te-la al dormir... mmmm...

3)A res, com si et llepares el braç. De vegades saben un poc al suavitzant dels calçotets i no em desagrada, però que no sàpiga a sabó ni a suor!!

4)és excitant eixa línia, però sóc molt més maniàtica d'altres coses, a això no li done importància. M'estime més que no es mossegue les ungles, que tinga les mans més grans que jo (no suporte que em toquen unes mans menudetes), que no vaja depilat...

ciber-besets amb molt de glamour

estripanits ha dit...

Maria:
Ja veus que sí que ha respost algú...

Lucrècia:
Gràcies pels teus comentaris

mar ha dit...

La veritat és que els detalls físics tenen una importància relativa si l'home en qüestió s'ho val: intel·ligent, seductor, creatiu, sensible i amb un punt d'humor...
dit això... (enteneu-ho com una opinió políticament correcta...)
passo a respondre les preguntes:
1) m'agraden més aviat amb poc o gens de pèl...
2) ni panxeta en forma de xocolata ni excessiva... si puc triar poca panxa o gens però que tingui forma de panxa no de xocolatina...
3) gust de sexe... ni més ni menys...
4) mmm... si, m'encanten!

petons de cap de setmana... tot dibuixant el perfil d'home ideal...

estripanits ha dit...

mar:
Gràcies a tu també per comentar