dijous, 21 de maig de 2009

Champions: la porra

Em demanava la Rita si no faria una porra de cara a la final de la Champions de la setmana entrant. Oi tant, que sí! Però em semblava que potser era massa aviat: ara sí, em sembla que ara ja la podem llençar! Les condicions són les mateixes de l'altre cop (esperem que, aquest cop, algú l'encerti), és a dir:
-Si el guanyador és mascle: ronda de Moritz Epidor.
-Si el guanyador és femella: ronda de Moritz Epidor... + premi sorpresa de l'Estripanits (o, qui sap, potser no serà tan sorpresa, venint de mi, oi?).

Entraran a "concurs" els comentaris que deixeu fins les 20.00h del mateix dia 27. Ah, i per tal de ser justos... aquest cop jo no deixo la meva aposta, d'acord? Ara bé, una cosa sí que us dic: guanyarem!!!

5 comentaris:

Striper ha dit...

Barça 2 l'altre 0

Rita ha dit...

Barça 1, l'altre 0

maria ha dit...

Doncs el meu sisè sentit em diu un Barça 2- Manchester 1.
A veure si l'encerto...

Anònim ha dit...

Barça 3 - Manchester 2





A. (la de reus)

estripanits ha dit...

Striper:

T'has guanyat la ronda, nen!

La setmana entrant i l'altra seré fora per feina, però ja quedarem quan torni, ok?