dijous, 17 de gener del 2008

Viatge de feina (II)

La Laura comença a llepar-me-la. És un xic maldestre però s’hi esforça tot i que, la veritat sigui dita, a mi no m’amoïna gaire: la meva sequera fa dies que dura i amb poca cosa en tinc ben bé prou. Ensaliva prou bé però fa servir les mans més del compte, vaja, pel meu gust. Quan la tinc prou molla, s’aparta i es despulla: tal com m’havia semblat, té els pits de bona mida, més macos del que m’havia pensat i, oh, sorpresa!, els sap fer servir: els acosta a la meva cigala i em fa una cubana d’escàndol. No trigo gaire gens a explotar i la meva lleterada li esquitxa la cara i li cobreix tot el mamellam. Ara prenc jo la iniciativa, l’ajec i m’amorro a la seva clòtxina, calenta i xopa. Amolla un esgarip i enceta uns moviments espasmòdics: la seva sequera deu ser també de dies... Se’n va de seguida, els seus regalims mullant els llençols, però jo no m’aturo. Segueixo feinejant als seu entrecuix, dedicant una especial atenció a la seva ullera que humitejo tant cop puc per tal de follar-li acte seguit amb els dits. Crida com una boja i m’excita d’allò més: torno a tenir la polla com una barra de metall. Unes xuclades més al seu botó del plaer i torna a orgasmar entre panteixos i xiscles. La deixo descansar just el temps de posa-me un condó. Segueix al llit tal com l’he deixada: ben eixarrencada, la figa regalimant, inflada i enrogida. Li poso un coixí a sota les anques i la penetro fàcilment. Obre uns ulls com unes taronges, m’engrapa el cul i m’hi empeny encara més. Les envestides se succeixen, cada cop més i més ràpidament: la cubana d’abans em permet allagar la cardada i fer durar el moment. Tot i això, no passen ni cinc minuts que sento que em ve l’orgasme. Sabedor que ella ja ha tingut els seus, em deixo anar i els meus bramuls s’enllacen amb els seus xiscles. Al cap de no res, m’alço, obro un parell de birres i li n’ofereixo una mentre engoleixo un bon glop de la meva.

7 comentaris:

Striper ha dit...

otres li vas toca bé las teclas ei punyetero. I al final cervesa.

Terra ha dit...

Ja t'ho vas passar bé ja!

Anònim ha dit...

Ale ale!!! festival escocès!!!

rosa ha dit...

feia dies que no et visitava,veig o millor dit noto que vas fort...
i a més llegir això a mig de matí uffff.
segueix, segueix així....

robelfu ha dit...

ostres que fort això si que deu donar set segur que sol va ser un cerveseta.
salud i força al canut que si continues aixi et fara falta.

Anònim ha dit...

Doncs a l'hora de la veritat no va ser tant maldestra com semblava, oi? Ni tu tampoc pel que veig. Quantes cervesetes vau necessitar?

estripanits ha dit...

striper:
Bon toc de tecla!

terra:
No em puc queixar, no!

cafèambllet:
Escocès? D'escocès només hi va haver el que em vaig prendre al bar... I ara m'adono que no he dit on érem! Estava a Gènova.

rosa:
Bentornada! Ja he vist que també tens feina per donar i per vendre. A mig matí és un bon moment, no?

robelfu:
Van ser un parell de cerveses: Nastro Azzurro per a més senyes.

berta:
Dona, era maldestre mamant-la, de la resta... cap queixa, hahahaha!