dilluns, 16 de març del 2009

Punyetera feina!!!

Ep, guapes i guapos, formoses i formosos, que encara sóc viu i cuejo, eh? No és que m'hagi agafat un cobriment arran del massatget de l'altra setmana... és només allò que em passa de tant en tant, que la punyetera feina dels pebrots em destarota del tot, de dalt a baix, de dreta a esquerra. Quan anava a classe i ens explicaven allò dels fluxos de treball, que si hores (o dies!) pic i hores (o dies!) vall, jo crec que, pel que fa a la meva feina, s'equivocaven del tot: només tinc hores (o dies!) pic i hores (o dies!) MOLT PIC!!!! Va parir...
Però no patiu en excés, estic mirant de posar-me al dia, a veure si demà o l'altre, puc fer un foradet a l'agenda i us n'explico alguna de les meves, d'acord?
Mentrestant, amb permís del Gatot, us desitjo força petons i llepades!!!!!!!

2 comentaris:

Rita ha dit...

Sempre contracorrent tu... ara que no hi ha feina, tu més que mai...

Me n'alegro, la feina és important, però no ens deixis del tot eh! ;-)
Petons per a tu també!

estripanits ha dit...

Ja he tornat!