dimecres, 18 de març del 2009

Tot celebrant Sant Patrici

Dissabte, cap a quarts de dotze, surto de casa: hem quedat amb una colla per anar a un bareto musical on es celebra el Lá Fhéile Pádraig (o Saint Patrick's Day, si us estimeu més en anglès) per avançat. Arribem a lloc i és ple com un ou: la Guinness i la Murphy's ja fa estona que corren i ens adonem que ens hem posar al dia ràpidament per tal de no desentonar en l'ambient general del local. Entra i surt gent contínuament i la música celta irlandesa peta a rebentar pels altaveus, especialment peces i peces dels The Chieftains. Un dels de la colla, em presenta l'amo del local, irlandès originari del comtat de Killarney i, cosa ben curiosa, parlant del gaèlic irlandès (uns del pocs milers que deuen quedar) que al·lucina amb mi quan li deixo anar les quatre frases de gaèlic escocès que he après després de les meves múltiples visites a Escòcia: això sol, ja suposa que som clients preferents i així ho anuncia a l'encarregada de la barra per tal que ho faci saber a la resta del personal.
L'encarregada, acte seguit, se m'acosta i es fot a enraonar en gaèlic a tota pastilla: li dic que pari, que només en sé quatre coses, a la qual cosa em respon que si prefereixo que se m'adreci en anglès o en català. Ara és el meu torn d'al·lucinar i, després de dir-li que millor en català, em miro la xicota amb més atenció, irlandesa de cap a peus: només una mica més baixa que jo, cabells pèl-roigs rinxolats, pell blanquíssima i pigada del cap a peus. A partir d'aquest moment les pintes van i vénen amb una velocitat increïble: això de ser clients preferents és l'òstia, tu! El grups de gent es fan i desfan a mesura que avança la nit i, sobretot, quan arriba el moment aquell en què la cervesa reinfla les bufetes i comencen les desfilades cap al lavabo: a la porta del de les dones, per moments, la cua és de sis o set que esperen el torn per poder alleujar-se i tapant també la porta del lavabo dels homes i una altra porta on hi ha un rètol indicant que és el magatzem: vaja, que s'hi organitza un ciri que déunidó...
A partir de les dues, si fa no fa, n'hi ha més que surten de local que no pas que n'entren i l'ambient esdevé més tranquil. Jo he arribat ja a aquell moment en què, sense portar un gran piano al damunt, ja estic més bé recolzat a la punta de la barra que no pas ben bé dempeus. Els cambrers ja es dediquen més a netejar taules i rentar gots que no a servir cervesa, tot i que l'encarregada pèl-roja rinxolada, sense que jo no li ho demani, me'n va posant una cada cop que veu que tinc la pinta buida. Per tercer cop durant la vetllada, m'encamino cap a les pixadores: ara ja no hi ha tant d'embús i hi accedeixo còmodament. El desguàs és llarg, molt llarg: la meva bufeta és ben plena, a rebentar! Encabat, em rento les mans, aprofito per remullar-me una mica la cara i vaig cap enfora. Just quan tanco la porta del lavabo al meu darrere, s'obre la porta del magatzem i en surt l'encarregada i estem a punt d'ensopegar: ens quedem quiets uns segons, se'ns escapa el riure i, de cop i volta, ella es posa seriosa, m'estira de la mà cap dins e magatzen i en tanca el baldó.
M'empeny cap a la paret, em passa els braços pel darrera del clatell per tal de fer-me ajupir un xic i que quedi a la seva alçada i em clavi els llavis a la boca mentre. més avall, els seus mugrons endurits es claven també al meu pit. La morrejada s'eternitza fins que quasibé quedem sense alè i jo aprofito l'estona per alçar-i la samarreta, descordar-li els sostenidors i grapejar-li els pits, mentre ella em descorda la bragueta i entafora la mà fins que troba la meva cigala ben trempada. De cop i volta, un condó apareix a les seves mans, m'abaixa els pantalons, s'ajup, me'l col·loca i comença a xarrupejar-me l'eina una bona estona fins que s'aixeca i torna a furetejar la meva boca amb la seva llengua. Jo aprofito aquest moment per a abaixar-li pantalons i tanga tot a l'hora i furetejar la seva clòtxina, xopa de mala manera, amb els meus dits afanyosos. L'orgasme li arriba en un no res i jo aprofito la circumstància per tombar-la de cara a la paret i endinyar-li l'espasa ben endins mentre l'aguanto pels pits per tal que no se'n vagi endavant i perdem la posició. Empenyo fort una dotzena de cops fins que ella es separa de mi amb tot dient wait, wait!, es posa els dits al tall, se'ls mulla dels seus sucs, se n'unta el forat del cul i afegeix, amb veu mig ofegada, fuck my ass, boy! I jo que m'hi poso: al començament costa una mica malgrat l'intent de lubricar-se amb els seus propis sucs vaginals però la cosa va millorant a mida que, amb empentes suaus i controlades, aconsegueixo que dilati ben dilatada. A partir d'aquí, torno a empènyer amb més intensitat i li engrapo un pit amb una mà mentre utilitzo els dits de l'altra per follar-li el cony. Al seu torn, ella es capaç de fer passar una mà per sota les seves cames eixarrancades per tal d'acaronar-me els ous. A partir d'aquí, va tot molt ràpid: tot just ella s'escorre, a mi em ve l'orgasme i, amb una darrera empenta dels ronyons, la meva lleterada omple la goma del condó.
Panteixant, ens arreglem la roba com podem. Em fa un petó i em fa sortir a mi primer. Repenjat de nou a la barra, la veig sortir, atansar-se cap a mi i, amb un somriure d'orella a orella, em diu... una altra pinta abans que no tanquem?

4 comentaris:

Striper ha dit...

Aixi m'agrada que ho celebris per tot lo alt. i molt sexualment.

estripanits ha dit...

Striper:
Noi, ja saps que es fa el que es pot... o el que et deixen! ;)

Rita ha dit...

Has tornat i... en plena forma! veig... ;-)

estripanits ha dit...

Rita:
Pels amics, el que més convingui! ;P