dijous, 27 d’agost de 2009

Adéu

12 comentaris:

El Company de Venus ha dit...

Que vols dir que plegues?

maria ha dit...

Dóna'ns algun tipus d'explicació, que això ens està començant a entristir...No te'n vagis...

mar ha dit...

ep!
on vas?
tornaràs?

t'esperem!

petons!

Joana ha dit...

No ens diràs res de les vacances en aquell racó tan llunyà? :)

estripanits ha dit...

Doncs... ara mateix, diria que si no és un adéu definitiu, poc n'hi faltarà.

De tota manera, abans de tancar del tot i com a comiat, estic pensant fer una "oferta especial" com la que vaig fer l'any passat: http://estripanits.blogspot.com/2008/05/oferta-especial.html

Striper ha dit...

Nen no marxis et trobarem a faltar

Rita ha dit...

Em sap greu que pleguis. M'agradava llegir-te... :-)

Que tinguis sort tu també!
Petons!

estripanits ha dit...

Striper / Rita:

La cançó diu: no és un adéu per sempre...

Mai se sap, oi?

El veí de dalt ha dit...

Doncs bon viatge...! I millor retorn!

estripanits ha dit...

Gràcies, veí!

Abans de l'adéu definitiu, em penso que encara sentireu a parlar de mi.

Rita ha dit...

He tret el nas pensant que potser l'enllaç no em funcionava i havies actualitzat, però veig que no. Llàstima...

T'envio uns petons i els meus millors desitjos de felicitat.
Fins aviat, espero!

estripanits ha dit...

Rita,

Aquest vespre tindreu notícies meves!

Molts petons per a tu també!