divendres, 31 de juliol de 2009

De vacances

Ep, com va? Veig que la proposta que us vaig fer d'explicar-me com us agrda
el sexe oral no té gaire acceptació, què hi farem! Encara hi sou a temps, si us abelleix d'escriure'm a aquest correu-e: estripanitsbloc@gmail.com. Jo me'n vaig la setmana entrant uns dies de vacances però miraré de anar-me connectant a veure si encara sobreviviu a aquesta calor tan xafogosa i, si algú es decideix a explicar-ho... ja intentaré penjar-ho.
Que on vaig? Doncs mireu, aquest any repeteixo (cosa estranya) i me'n vaig aquí:
Ja us vaig explicar la meva anterior experiència aquí en aquests posts: Hydra (I), Hydra (II) y Hydra (i III). No, no, no compto pas que la cosa anirà tan i tan bé però, això sí, espero que podré descansar que ja toca.
Ah, que no sabeu on diantre és aquesta illa? Cap problema, ja us ho ensenyo:
Apa, fins la tornada, bones vacances a tot i, sobretot, a totes: poseu-vos les piles que, quan torni, us vull ben calentones, hehehehe!

4 comentaris:

Luthien ha dit...

Un dia d'aquests jo també em perdre per les illes gregues...

Bones vacances. Gaudeix-ne i molt i fins la tornada!!!!

maria ha dit...

Que dolç...sempre pensa amb nosaltres!
Passa unes bones vacances!
Cuida't molt i reposa de la feina.

estripanits ha dit...

Luthien, maria.

Gràcies! Bones vacances per a vosaltres també ;)

mar ha dit...

m'agrada el que expliques d'aquesta illa...
me l'apunto per perdre-m'hi...
petons!